משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

משלוחים חינם ברכישה מעל 299 ש"ח עד 4 ימי עסקים

כולנו ביחד בימים קשים אלה ♥ בתקווה לימים טובים ושקטים יותר

באיזו כמות ותדירות התינוק שלך צריך לשתות?

משאבים יש בשפע כשזה מגיע לאופן שבו אתה צריך לגדל את הקטן שלך. כהורה, קשה לעקוב סביב חוקי הורות המשתנים תמיד.

אחד הנושאים המדוברים ביותר בשיחות של ההורים סובב סביב אוכל. איזו צורת בקבוק טובה לאחיזה של התינוק? מתי הזמן הנכון להעביר תינוק לחלב רגיל? והרשימה רק הולכת וגדלה! השאלה שבולטת תמיד היא: איך צריך להיראות לוח הזמנים של האכלה של תינוק? מכמויות האכלת תינוקות ועד טבלת האכלה כוללת של תינוקות, קל להורים להתלבט ולתהות כיצד להפוך את זמן ההאכלה לקל ונוח לאורך כל היום.

לפעמים, לוח הזמנים של האכלת תינוקות יכול להיות די ברור עבור הורים ותינוקות כאחד: לתינוק שלך אין בעיה ליידע אותך מתי הגיע הזמן לאכול. תינוקות ילקקו את השפתיים ויוציאו את הלשון החוצה. הם עשויים אפילו להביא את ידיהם אל הפה שלהם שוב ושוב, כאילו יש להם בקבוק. התעסקות היא גם גורם מפתח!

תינוקות משלשים את גודלם בשנה הראשונה - וכך גם גדל התיאבון שלהם. בואו נעבור על כמה טיפים להאכלת תינוקות!

באיזו תדירות התינוק שלי צריך לשתות?

אם את מניקה, עדיף להאכיל לפי דרישה. ה-מגזין המוכר Bump מבהיר עד כמה הגוף של אמא גאוני באמת ביצירת לוח הזמנים של האכלה טבעי לתינוק. הוא מייצר בדיוק את הכמות הנכונה של חלב לתקופת האכלה כך שכמויות האכלה של התינוק תמיד נכונות. כשהתינוק הקטן שלך עובר קפיצת גדילה ודורש לאכול יותר, הגוף שלך יעבוד קשה יותר כדי להתאים את הצרכים של תינוקך על ידי הגדלת כמויות האכלה של חלב אם באופן טבעי. כתוצאה מכך, האכלת תינוקות לפי דרישה תגדל, או שתזמון ההאכלה הטבעי של התינוק שלך יהיה קצת יותר עמוס! האכלת תינוקות לפי דרישה היא מסובכת יותר עם פורמולה כי את כל הזמן צריכה להכין בקבוק. תינוקות נוטים לקחת יותר זמן לעכל את המזון שלהם, מה שאומר שהם יעברו זמן רב יותר בין זמני ההאכלה. ככל שהתינוקות מתבגרים, הם ידרשו יותר כמויות נוזליות של חלב פורמולה - ולעתים קרובות יותר. סביר להניח שתגיעי ללוח זמנים של האכלה כל שעתיים-שלוש. במהלך תקופה זו, בניית טבלת האכלת תינוק יכולה להיות מועילה לתינוק ולהורה כאחד! ברגע שהם מגיעים ל-6 חודשים ועדיין משתוקקים למשהו אחרי 32 אונקיות של פורמולה ביום, הגיע הזמן למוצקים. נקודה מרכזית נוספת בטיפים להאכלת תינוקות שלנו היא חימום נכון של בקבוקים. אם את מחממת בקבוק, הקפידי לעשות זאת בבטחה ובצורה נכונה. מיקרוגלים ומחממי בקבוקים מסורתיים יכולים לשבש את החומרים המזינים שלהם מבקבוקי חלב אם. אנו ממליצים על מחמם בקבוקים שמחמם בבטחה חלב אם ופורמולה. ל-Instant Warmer Advanced שלנו יש שלוש הגדרות טמפרטורה שונות לבחירה, כולל טמפרטורת גוף, חם יותר מטמפרטורת הגוף וטמפרטורת החדר. לוח הזמנים של האכלת התינוק שלך תלוי אך ורק בו או בה. חלק מהתינוקות מעבירים את חילוף החומרים במזון הרבה יותר מהר, כך שהם רעבים לעוד בקבוק מוקדם יותר. יש תינוקות שהם עקשנים ולא ינקו כשתרצו. עדיף להבין איזה לוח זמנים להאכלה של התינוק עובד הכי טוב עבורך ועבור תינוקך. לאחר שתעשי זאת, שמרי על לוח זמנים זה, ואל תפחדי ליצור ולעדכן טבלת האכלה כאשר הצרכים של תינוקך משתנים. אולי לא תרצי להעיר תינוק ישן, אך הכרחי לשמור על לוח הזמנים של ההאכלה עקבי ככל האפשר. משם, אפשר להתחיל לחלק את כמויות האכלת התינוק שאת הולכת להגיש לקטן שלך.

כמה התינוק שלי צריך לשתות?

בואו נסתכל מקרוב על כמויות האכלה של תינוקות. לפי healthchildren.org, "התינוק שלך צריך לצרוך בערך 2½ אונקיות של פורמולה ביום על כל קילוגרם של משקל גוף”. בדיוק כמו למבוגרים, לתינוקות יש צרכים ספציפיים, ולכן צריכתם עשויה להשתנות. עדיף לתת לקטן שלך לומר לך מתי הוא שבע או מתי הוא מוכן לעוד במהלך תהליך ההאכלה.כאשר את מביאה לראשונה את גוש האושר שלך הביתה, את הולכת להאכיל אותם בתדירות גבוהה יותר אבל עם פחות חלב אם או פורמולה, וגם טבלת ההאכלה שלך צריכה לשקף זאת. מהשבוע הראשון עד טווח הגילאים של חודש, את צריכה להאכיל את התינוק שלך 2 עד 4 אונקיות לכל האכלה. תעשי זאת 7 עד 8 פעמים ביום, ולפעמים אפילו יותר עבור תינוקות יונקים.בטווח של 1-3 חודשים, תבחיני שהתיאבון של תינוקך דורש קצת יותר, ולוח הזמנים של האכלת התינוק שלך ישתנה מעט. את צריכה להאכיל את התינוק שלך 5 עד 6 אונקיות של חלב אם או פורמולה לכל האכלה 5 עד 7 פעמים ביום.אם הקטן שלך בן 3 עד 6 חודשים, הוא יתחיל להשתוקק למנות גדולות יותר אך בתדירות נמוכה יותר. מנות המזון יעלו מ-6 ל-8 אונקיות בקצב של 4 עד 6 פעמים ביום.בגיל 6 עד 12 חודשים, מערכת העיכול של תינוקך הבשילה עוד יותר, וכך גם החיך שלו. את יכולה להתחיל בהאכלה של 7 עד 8 אונקיות חלב יחד עם כמויות קטנות של מזון מוצק. זה יסתכם בערך ב-4 בקבוקים ביום ו-2 עד 3 ארוחות עם מזון מוצק.

טיפים אחרונים

הכנת בקבוק פורמולה לתינוק יכולה להיות קשה עם ידיים מלאות. כדי לספק את הצרכים של הקטן שלך במהירות וביעילות לפי דרישתו או כשמגיע הזמן לאכול לפי לוח הזמנים של התינוק שלך, נסי את מכשיר ה- Formula Pro Advanced. את יכולה להכין בקבוק פורמולה חם באופן מיידי בלחיצת כפתור! המכשיר ייצור אוטומטית בקבוק חם באופן מיידי - ויחסוך לך זמן יקר - כך שתוכלי לעמוד בלוח הזמנים של ההאכלה של תינוקך ללא מאמץ.

אם את מגישה פורמולה וחלב אם, אין טבלה או לוח זמנים ייחודי להאכלה שאת צריכה לעקוב אחריהם. מגזין ה-Bump הבינלאומי ממליץ על לפחות 6 עד 8 האכלות ביום עבור סוג כזה או אחר של חלב. עם זאת, כדאי לשקול הנקה במשך 6 החודשים הראשונים לפני שתתחילי להשלים את כמויות ההאכלה של התינוק עם פורמולה.

לא משנה איזו שיטה את בוחרת עבורך ועבור תינוקך, חשוב לזכור שצרכי ההאכלה של תינוקך הם ייחודיים. עם קצת סבלנות וזמן, תרגישי נוח יותר עם מה שהקטן שלך צריך - ומתי.

טיפים

← לפוסט הקודם לפוסט הבא →