אחריות
האחריות תקפה רק על מוצרים שנרכשו דרך משווקים מורשים ונעשה בהם שימוש בישראל. קנייה דרך משווק לא מורשה או שימוש במוצר זה מחוץ לישראל מבטלת אוטומטית אחריות זו. אחריות זו זמינה לצרכנים בלבד. אם בבעלותך מוצר מבייבי ברזה שנרכש בקמעונאות לשימוש אישי, משפחתי או ביתי אתה נחשב צרכן. אלא אם נדרש אחרת על פי חוקי המדינה החלים, אחריות זו אינה זמינה לקמעונאים או לרוכשים או לבעלים מסחריים אחרים. אנו מתחייבים שהמוצר Baby Brezza שלך יהיה נקי מפגמים בחומר או בביצוע בשימוש ביתי רגיל. הלקוח יידרש להציג הוכחת רכישה מקורית על מנת לקבל את הטבות האחריות. במקרה שאין לך הוכחה לתאריך הרכישה, תאריך הרכישה לאחריות זו יהיה תאריך הייצור.
אם מוצר Baby Brezza שלך יתברר כפגום במהלך תקופת האחריות, אנו נתקן אותו או, אם נראה לנו צורך, נחליף אותו. כדי לקבל שירותי אחריות, אנא התקשר לצוות שירות הלקוחות שלנו בטלפון 054-250-2601, או מלא טופס יצירת קשר, או במייל - babybrezza@babybrezza.co.il.
נא לא להחזיר שום מוצר מבלי לפנות תחילה לצוות שירות הלקוחות שלנו.
מסגרת הזמן של האחריות תלויה באיזה מוצר נרכש והיכן.
אם מוצר Baby Brezza נרכש ב-BabyBrezza.co.il, תקופת האחריות היא 12 חודשים מתאריך הרכישה המקורי.
הערה: תקופת האחריות עבור כל מוצר חלופי היא שנה אחת מתאריך ההחלפה.